Correu Blocs Traductor | VilaWeb.cat
bona | oo Ganxetàrium | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 05:03h

La Festa Major de Sant Pere de Reus 2008, ja és història. Potser una de les millors dels darrers temps. Qualitat, varietat i molt bones impressions en general. Algunes coses poden ser millorades i adequades, per satisfer finalment a tothom. Crec que el dia del gos podria institucionalitzar-se i esdevenir un dia festiu a partir d'ara per tots els reusencs i reusenques. Ja se que això és fer volar coloms però... 

A finals de maig vaig estar en una tertúlia a la televisió local, el Canal Reus TV. De forma col.loquial vaig assegurar que a Reus, som un pel "tiquis miquis", pel fet de tenir sempre una opinió formada de les coses i dir-hi la nostra sense complexes. És cert que aquest esperit local entre crític i escèptic, ens fa ser d'alguna manera especials. És una característica molt reusenca, que ens ha enriquit molt i ens ha fet ser creatius i emprenedors en molts camps. Algun cop al llarg del període fester, he tornat a fer servir aquest adjectiu divertit del "tiquis miquis", en premsa, ràdio o xarxa. Estic content que algun altre opinador escrit o radiofònic hagués ironitzat amb el terme. Penso que la definició ens va com un anell al dit. Visca Reus !!!

Hem menjat el bou i arròs amb molt de gust. La nova cercavila del masclet ha estat ben acceptada i molt participada. El gegant Indi va caure el migdia al Mercadal i tota la plaça va emmudir. El valent geganter va sortir ferit, i el gegant lleugerament tocat. El gegant es va arreglar per la processó i el seu portador damnificat va ser curat i en té per uns dies.

    foto de reggae__lovers en 26/06/08

Finalment el Ball de Diables va obrir la processó amb encert i total seguretat. Potser els brolladors de foc fred, fan una mica massa de fum i escòria però potser molesta més als mateixos diables que no pas el públic que estava encantant amb la novetat diabòlica. Jo vaig anar amunt i avall amb els diables i vaig recollir opinions positives majoritàries dels espectadors. Enhorabona a tots. Llàstima que potser la carretillada final del Mercadal no hagués tingut un ritme millor. Les enceses poc coordinades o massa disperses, van refredar l'espectacle inicial amb un parell de rodes ben continuades i assortides. Si, si, ja ho se, soc un pel "tiquis miquis" però, és el que toca no ?

Aquesta festa ja s'ha fos i d'aquí a tres mesos tenim Misericòrdia. Més novetats a la segona festa major. Potser la Cucafera estarà ja llesta i ampliarem el bestiari encara més. L'any que ve possiblement per Sant Pere tinguem un nou ball parlat, temps al temps. Una sorpresa positiva i confidencial va engrescar-me per ballar sense parar fins a Sant Pere del 2009. Un nou component festiu, totalment diferent i amb un encaix magnífic a la festa, s'està gestant a Reus. No puc parlar més però, estic contentíssim de la notícia. Ara que ja feu bulto, cal empènyer el projecte endavant. Molta sort a tots.

Una salutació als festers de fora vila que van visitar-nos. En especial a la parella de La Llacuna que va seguir la processó des del balcó de Carrutxa i la Tronada des del Mercadal. I els de Mataró sereu ben rebuts sempre que torneu a Reus. Visquin les Santes! A tots els que vaig saludar, a tots els balladors, els músics, els festers, reusencs i forasters. Molt bé Diana, fins a l'any que ve i sobretot: Visca la Festa Major de Reus !!!!

A FER CÓRRER LA CONSUETA PER TOTA LA TRADOSFERA
Lo Consueta de Reus... i de tot arreu.
Post núm. 821


Comentaris: 35
  • .
    Decepcionat | dijous, 3 de juliol de 2008 | 19:16h
    Sens dubte, el Sant Pere d'aquest any s'ha caracteritzat per la manca de respecte d'un cert col·lectiu participant en el seguici que ha intentat de totes les maneres bombardejar actes d'altres elements del seguici amb molta més tradició. On són els tècnics i organitzadors quan passa això?

    És molt trist que en una festa participativa ciutadana, l'objectiu de cert col·lectiu sigui voler-se apropiar d'actes singulars d'altres elements i guanyar protagonisme.
  • Les mentides sobren
    Jordina Sirolla| Adreça electrònica | dijous, 3 de juliol de 2008 | 09:05h

    Em sembla lamentable que certes persons transformin una senzilla anècdota en un espectacle tan mesquí.

    A tots els geganters ens va saber greu que l'indi caigués. Primerament perquè a sota i al costat dels gegants hi ha un portadors que s'haurien pogut fer molt de mal, i segona perque als que dediquem hores a voltar pels pobles de Catalunya amb els gegants de la nostra ciutat, ningú ens ha de questionar si ens estimem o no les peces, perquè crec que senzillament és evident.

    Hi ha geganters joves, que fa molts anys que son a la colla i que aquest Sant Pere, s'han estrenat com a portadors dels gegants indis. S'ho van passar malament durant la processó, perquè la caiguda els va espantar una mica(sempre toquen aquests fets)  però per la gent que espera els gegants, van desempolsar la por i es van posar a sota perquè els nens i els no tan nens veiessin ballar com sempre els gegants indis que tant agraden a Reus. Es mereixen tot el meu respecte i el de tota la gent que els va aplaudir durant el recorregut.

    Sobren les paraules banals i les informacions falses. Per parlar s'han de saber les coses i dedicar-se a escampar mentides em sembla quelcom més greu i mesquí que deixar anar quatre insults en un moment de nervis.

    Jo també deixo escrit el meu nom en negreta, perquè penso que tampoc m'he d'amagar de res. Em dic Jordina Sirolla Juanpere i fa dos anys que porto la mulassa.

    • .
      Decepcionat | dijous, 3 de juliol de 2008 | 19:18h

      és cert el que dius però si tires coets pots anar davant sense problemes

  • Diccionari Si us plau!
    Guillem Sirolla | dijous, 3 de juliol de 2008 | 00:09h

    Definicions:

    - Llibertat d'expressió:Dret fonamental mitjançant el qual tota persona pot manifestar públicament les   seves opinions i creences.


    -Concepte que un té d'una cosa qüestionable, parer.


    Les opinions són totes respectables,


    Les falses informacions no són respectables, ja que tenen un significat falç.

    En aquest cas perquè es parla sense saber.
    Tots sabem que el geganter és bon noi ja que tots els geganters som companys seus.
    S'estima molt l'indi? no ho se. M'ho imaginu.
    Però ningu sap qui estima més una cosa només la propia persona, per tant, no es pot dir que estimi més el gegant l'indi que ningu si no ets ell.

    Jo també sóc de la seva familia i geganter i tenim una bona educació, però en aquests casos ens la fan perdre en dos segons i si hi arriva.

    Visca els Gegats de Reus!
    Visca la Colla Gegantera de Reus!
    Visca Reus!

    Adéu!

  • M'explico
    Adrià Ortiz Sirolla| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 21:53h
    Vull dir als autors del bloc que en cap moment, ni cap de les meves paraules va dirigida cap a ells. Vosaltres féu una explicació dels fets, i les vostres paraules en cap moment tenen la intenció d'agradir a ningú. Al contrari, crec que el que dieu és molt encertat, i agraeixo el vostre interés pel geganter i el gegant.

    Però els comentaris totalment falsos i erronis em posen molt nerviós, i més quan no es firmen.

    Atentament

    Adrià
  • S'ha de saber del que es parla
    Adrià Ortiz Sirolla| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 20:47h
    M'agraderia fer unes petites aclaracions.

    M'imagino que a les 12 del migdia del dia de Sant Pere encara devies portar alcohol a la sang, perquè sinó no sé d'on treus que al geganter que li va caure l'Indi és el mateix que l'any passat va protagonitzar aquells fets tant desagradables. Per la teva informació aquell geganter va ser donat de baixa de la Colla inmediatament després de que es produissin els fets el Sant Pere de l'any passat. D'altre banda, al geganter al qual li va caure l'Indi, és un dels que porta més anys d'experiència amb els Indis. 

    És molt fàcil omplir-se la boca de mentides i enganys. La pròxima vegada informat, i deixa també el teu nom. El meu és Adrià Ortiz Sirolla, i l'escric amb negreta perquè es vegi ben clar, ja que no m'he d'amagar de res. Sóc geganter, i precisament aquest era el meu primer Sant Pere portant l'Indi. Estic orgullós de portar els Gegants de Reus, com també n'estic de tots els companys geganters de la Colla, que sempre fem la nostra feina al peu de la lletra, tal i com es dicta des de l'Imac.

    Atentament,

    Adrià Ortiz Sirolla
    • tranquil·litat
      l'hereu | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 21:20h
      'Xixorrin' tranquil·litat que no pasa res home! no cal entrar així pels blogs, ni tractar a un pobre geganter com ho vau fer enmig de la plaça... suposo que ara no li fareu pagar a ell els desperfectes del gegant. És sabut de bona tinta que és un bon noi i que s'estima l'indi molt més que tu. El més important és que el geganter es recuperi ràpid i no hagi estat res... a més si es trenca el gegant ja podreu treure els del museu i trinxar-los fins que no s'aguantin drets.

      Consueta, felicitats pel blog i les notícies que ens ofereixes, cada dia n'aprenem una mica més dels post que ens vas oferint...

      salut i paciència
      • Però que dius??
        Adrià Ortiz Sirolla| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 21:43h
        Però que collons estàs dient fill de puta. Posa el teu nom si ets valent, jo també sé que és un bon noi, el conec desde fa 15 anys, i  t'asseguru que vaig ser el primer d'anar a l'hospital després de la caiguda per saber si estava bé. No sé a que et refereixes quan dius que vam fotre la bronca al geganter. Jo sóc uns dels dos geganters que estava fora de l'Indi, i que sàpigues que intentant parar la caiguda vaig quedar sota del gegant. Em podia haver fet molt de mal, però no hi vaig pensar en això, vaig pensar en que no l'havia pogut aturar. 
        T'estimo més els gegants del que et puguis imaginar, no saps el que he arribat a fer pels gegants. Les hores que hi he dedicat, perquè després vingui un fill de puta com tú a tocar els collons.

        Adrià Ortiz Sirolla
        • una mica d'educació
          l'hereu | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 22:10h
          Mira... nenet malcriat, aquí ningú ha insultat a ningú i tu entres a sac. Espero que reflexionis i demanis perdó pels teus insults.
          És el 'joc' dels blogs que tothom pot opinar lliurement. Potser a tu no t'han ensenyat el què és la llibertat d'expressió i opinió. Trobo de molt baixa calanya, no apte de la família que tu procedeixes, aquesta manera que tens d'expresar-te quan no estàs d'acord amb les coses. A tu ningú t'ha insultat i aquí s'opina sense insultar els uns als altres. Si no estàs d'acord doncs ho dius però no cal que et possis així. Pensa que tal dia farà un any i Reus és petit i ens coneixem tots... baixa els fumets...
          Com t'he dit abans: tranqui·litat i bons aliments.
          • pallaso
            sisq | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 23:32h
            pots opinar lliurament pero dien la veritat.no ls pallasadas que dius tu






                            PALLASSO
            • per què?
              Marc | dijous, 3 de juliol de 2008 | 17:50h
              Perquè, més enllà que es tingui raó o no, sempre s'ha de caure en l'insult i en la falta de respecte. No ser pas qui sou, però amb les vostres maneres, quedeu ben retratats. Quan s'insulta vol dir que s'han acabat els arguments per defensar el que un creu que és la veritat. Quin nivell de geganters tenim!
              • AL MILLOR
                SISQ | divendres, 4 de juliol de 2008 | 00:13h
                IMAGUINO QUI ETS. AL NIVELL ES AL MILLOR AL QUE PASA QUE HI HA MOLTA ENVEJA
  • Som geganters i persones !
    Jordina Sirolla| Adreça electrònica | dijous, 3 de juliol de 2008 | 18:39h
    Sense estar d'acord en els insults , m'agradaria fer-vos saber que hi ha moltes maneres d'insultar.


    Estic d'acord en que insultar algú amb males paraules no és el millor exemple d'educació però aquestes paraules shan d'entendre dins un context de nerviosisme i d'una reacció reflexa davant del que considerem un atac directe.

    Dir mentides i escampar rumors falsos, també és insultar i a més requereix d'un element que és la premeditació.

    Els geganters som persones amb sentiments i personalitat. Ens emocionem, juguem, saltem, ballem, treballem, estudiem i ... ves per on! També ens enfadem com totes les persones d'aquest món.

    Si llegeixes tots els textos de l'Adrià, veuràs que més enllà dels desafortunats insults, s'hi exposa un sentiment de ràbia envers algú que s'ha dedicat a dir mentides, sobre una cosa que s'estima tant.

    L'Adrià s'ha fet gran portant gegants, passant per totes i cada una de les parelles, els hi ha dedicat moltes hores i ganes al vestir-los, muntar-los i desmuntar-los, ha vist  milers de cares d'il·lusió des de dins quan els fa ballar, i el millor és que després de tots aquests anys no n'està gens cansat i encara li sobren ganes i il·lusió per repartir i animar a les persones del seu voltant a endinsar-se en aquest món. Potser no s'hauria d'haver deixat provocar però tots som humans.

    Jordina Sirolla Juanpere

    PD: Marc, m'agradaria saber on es poden adquirir els "retratos" aquests on dius que sortim tan bé!
  • tenim el conjunt de gegants més maco de catalunya
    Un ex-geganter de Reus | dijous, 3 de juliol de 2008 | 18:22h

    el cap de colla dels geganters d'ara es el regidor eduar ortiz sirolla. els ortiz, sirolla i altres son fills i cosins. no calia insultar la gent no? el xixo music de reus es el germa gran del regidor. reus es un panyuelo que no es renta en detergent

  • Encara més...!
    Espaordit nauxer| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 20:28h
    Caríssimes i caríssims (per allò de ser políticament correcte),

    Alegrem-nos tots i omplint els nostres cors de joia, perquè la festa de casa no para de créixer, i més en aquests temps de desacceleració –que no de crisi– de què ens parla l'inefable ZP.

    Res més llunys del meu pensament que blasmar les iniciatives festeres dels honrats ciutadans d'aquesta vila i cort, però espero que no estiguin pensant a incorporar-les en el protocol·litzat seguici de la ciutat, més que res perquè la no menys inefable regidora de Cultura ja ha dit que no vol res més al seguici (sicut dixit).

    És clar que, amb les coses –entengui's balls i bèsties– que s'hi han deixat incorporar –perquè hi ha alguns tècnics de l'IMAC que només aspiren, sembla ser, a tenir el rècord guinness del seguici més llarg del món mundial–, és difícil dir que no a qui es presenti al carrer de Sant Joan –casa Prim-Rull– amb la intenció de recuperar el ball de la sabata o la medusa pelàgica, animal de velles i belles reminiscències llegendàries a casa nostra.

    Seria bo que escoltéssiu la meva veu i tots aquells que voleu entrar a dinamitzar la nostra festa busquéssiu el vostre lloc més enllà del seguici –fins i tot aquells que ja formeu part d'aquest. Més que res perquè els tècnics de l'IMAC ja s'estan ocupant d'anorrear-lo a base de talls inexplicables: si vols que una cosa desaparegui, fes que el poble la blasmi!

    El correbars del Bou o la nova cercavila del masclet són un bon exemple que el poble viu millor la festa quan aquesta «va per lliure», i és per aquí per on podem fer una festa verament participativa i popular. I si voleu crear quelcom de nou, us puc ben assegurar que no cal passar per la sagristia de l'IMAC i de la comissió de Protocol perquè us la bategin. És el poble qui l'ha de beneir.

    Endavant les atxes i la festa!

    Sincerament vostre,

    Impavidus nauta (per a aquells que sabeu llatí)
  • la carretillada
    salvador | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 19:18h
    Potser ets una mica crític amb la carretillada. Va tenir bons moments i n'he vist de més fluixes. Costa enllaçar les enceses, és veritat. Però més llargs van ser els talls en el curs de la professó...!
    Au, a preparar la propera!
  • un bon resum
    dimoniet1960| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 09:46h
    Sí senyor! Has fet un bon resum del desenvolupament de la festa. A partir d'aquests comentaris generals cadascú en pot fer la seva versió particular afegint altres vivències o maneres personals de veure i viure la festa major.
  • Nou component festiu?!!!!
    aigua | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 09:12h
    "Un nou component festiu, totalment diferent i amb un encaix magnífic a la festa, s'està gestant a Reus. No puc parlar més"

    Homeeee! això no es fa! :) quin misteri....dona més pistes!!
  • Em va sorprendre...
    Dimoni banyut | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 08:28h
    ...veure a qui li va caure el gegant Indi el diumenge. Era el mateix geganter que l'any 2007 va protoganitzar un fet molt poc edificant a la sortida de completes en ple carrer major. Va barallar-se amb un altre geganter (que el defugia), i va costar Déu i ajuda que desistiís de la seva actitud violenta. Tot això en mig del carrer major davant de canalla i en plena anada a Completes. Vaig creure, innocent de mi, que enguany aquest personatge no portaria els gegants. Doncs ha tornat a ser-ne protagonista...
    • ves al oculista
      SISQ | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 23:22h

      ¨soc al geganter q l´any passat el defugia,dedicat a vendre cupons de la once

  • no t'inventis coses
    jaume| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 23:13h
    Mira si no saps una cosa no te la inventis i diguis el que et dongui la real gana.
    Ningú va escridassar al geganter de sota l'indi, només el que no el va poder agafar per un pèl es va enrabiar amb ell mateix per no haver-lo agafat, tot i que va fer-hi tot el possible. No diguis més tonteries i disculpa't ja.
  • Molt trist
    aigua | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 09:25h
    Em sorpren i em produeix tristor coneixa aquets fets. Vaig ser a la Plaça quan va caure l'Indi i vaig veure i escoltar  un noi escridassar, molt enfadat, al geganter,dient coses desagradables, que no em van semblar gens bé de fer en un lloc festiu com era aquell.
    No sabia que havia aquest "bon ambient" entre alguns geganters, molt trist!
    • mentider
      sisq navais| Adreça electrònica | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 22:47h

      ningu va cridar al geganter,jo mateix al vaig agafar i portal a l´ambulancia,al vaig acompanyar al hospital.la colla gegantera som una familia,com tu dius que vas sentir crida l geganter es totalment fals.dona la cara jo soc SISQ NAVAIS VICEPRESIDENT DE LA COLLA 

      • Malentés
        aigua | dijous, 3 de juliol de 2008 | 00:22h

        No m'has entés bé. La persona que va escridasar al geganter caigut, va ser una persona del públic, no un altre geganter. Aquesta persona del públic que cridava va utilitzar un to desafiant i  donava a entendre que coneixia al geganter. Tothom al voltant se'l va quedar mirant.

        • tens las ideas claras?
          sisq | dijous, 3 de juliol de 2008 | 23:10h

          a la primera carta possas q al vam escridasar, quin ambient mes tris.a la segona q va ser un del public,quina credibilitat tens,estavas a la plaça?

          • Tinc les ideas molt clares
            aigua | divendres, 4 de juliol de 2008 | 12:04h
            Les dues vegades he dit que va ser UN NOI el que va escridassar al geganter.
             I ho vaig dir aquí per què hem va saber molt greu pel geganter i no ho vaig trobar gens bé.
            No entenc res, en cap moment he dit res en contra dels gegants i geganters. Tot plegat em sap molt greu, però jo vaig veure i sentir  tot el que he dit.
            • el noi
              aigua | divendres, 4 de juliol de 2008 | 12:14h
              Aquest noi no sé qui era però li va dir que "he estat 7 anys portant .....(ho sento no vaig entendre que portava)...i que a ell no li havia caigut mai".

              A vegades les paraules escrites poden portar a malentesos, sempre he pensat que parlant la gent s'enten.
              Penso seguint anant a veure els geganst i disfrutant amb la festa.
              Un petó a tots.
  • Al·lucinant
    Joan Martorell | dijous, 3 de juliol de 2008 | 00:02h
    Estic flipant amb els comentaris, insults i retrets que estic llegint al blog del Consueta. Un espai on sempre hi havia bon rotllo, d'interès per a tots. Si us plau, posseu una mica de seny que es poden dir les coses sense dir 'fill de...', 'pallaso', etc, etc... Si els geganters teniu altres versions exposeu-les, amb calma. No cal anar insultant a la gent, ho expliqueu i ja està. Sempre hi poden haver mals entesos. Ja que s'està donant una imatge dels gegants una mica pobre. (us ho dic amb tot el bon rollo i carinyo del món). Però des de fa ja anys hi ha d'altres entremessos de la ciutat que guanyen adeptes. Per la senzillesa dels seus portadors, les maneres de fer i la manera de guanyar-se la gent amb la festa. Fins fa un temps els gegants de Reus que no ens els toquèssin, però ara personalment veient el comportament prefereixo l'Àliga o els Nanos com a elements principals de la festa. I això es guanya amb la gent i les maneres de fer. Siscu, com a vice-president que has entrat a esciure, ets un tio que sempre he pensat que has posat seny, quan t'he vist amb els gegants (la mora si no m'equivoco) però alguns comentaris d'avui els he trobat fora de lloc. Segur que hi ha gent que us deu voler criticar (molts comentaris estan fets per canalla, criaturades...), però penso (molt humilment) que no havieu d'entrar en aquest joc baix. Per la imatge dels gegants als qui representeu. És una senzilla reflexió que espero que no us preneu com un atac directe a la vostra entitat ni a la vostra persona.
    Senzillament m'ha sabut greu llegir segons quines coses...
    • tens rao amb part
      sisq | dijous, 3 de juliol de 2008 | 20:30h

      hola joan:
      vec que saps qui soc,jo de tu no.soc una persona mes de parla que d´escriure pero farem un esforç.


      fa 26 anys que soc portador dels gegants de reus (als millors del mon),ara temin un grup de gent q amb els any que porto son sense cap discusio als millors,som una gran familia temin una joventud(als conec desde que tenian 5 any)que lluitan molt pels gegants i als estimen.cada vagada que passa alguna cosa  amb als gegants  com va passar diumenge,com al geganter que va caure que par sort esta be.al van tracta de borratxo,q estava drogat i als comentaris que surt a la web. com tambe som personas com totom i quan començas ha lleguir tantas calumnias,aixo es insultar ,i ha personalment amb fa molt de malt.jo acepto les critiques bonas o no pero mentires no , i avegades als nervis no es poden controla .jo puc demanar disculpas pero  ls q escriuen les calumnias tambe ,i que donin la cara com fas tu amb al seu nom.perque sino demostran que de personas no tenen res.

      gracias per la teva opinio

      visca als gagants de reus
      visca la colla som als millors

      p.d joan aveure si ens coneixem

  • nomes ens defensem de mentiders
    jaume| Adreça electrònica | dijous, 3 de juliol de 2008 | 13:06h
    El que hem fet al ficar comentaris ha estat defensar la veritat, amb més insistencia o menys, d'algunes persones que el que no saben s'ho inventen.
    Si algú es posés a criticar als Nanos o l'Àliga com ho han fet amb nosaltres, segur que la seva reacció hagués estat similar sinó la mateixa. Una mica de respecte per els gegants i per la seva canalla, que s'esforcen cada sortida per donar el millor en cada ball.  
  • nomes ens defensem de mentiders
    jaume| Adreça electrònica | dijous, 3 de juliol de 2008 | 13:05h
    El que hem fet al ficar comentaris ha estat defensar la veritat, amb més insistencia o menys, d'algunes persones que el que no saben s'ho inventen.
    Si algú es posés a criticar als Nanos o l'Àliga com ho han fet amb nosaltres, segur que la seva reacció hagués estat similar sinó la mateixa. Una mica de respecte per els gegants i per la seva canalla, que s'esforcen cada sortida per donar el millor en cada ball.  
  • Si, més o menys va ser com dieu...
    bona | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 12:34h
    llàstima que de vegades més val rentar la roba a casa i no donar espectacles davant el públic present. Sobre el tema enigmàtic, fins d'aquí unes setmanes no puc parlar més, per guardar el secret que vaig prometre als engrescats gestadors del nou... callo i perdoneu però, sereu els primers en assabentar-vos de l'invent. Ho prometo.
    • ???
      puigdencama | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 13:35h
      Té a veure amb ta germà? és alguna cosa que em vas mig insinuar dumenge al matí?
      • Si allò també
        bona | dimecres, 2 de juliol de 2008 | 19:52h
        És un tema que el porta ma germà i segur que pot estar bé. El Jordi té sempre unes bones idees, que coit! El tema ??? és encara molt secret, però d'aquí una setmana o deu dies et podré donar més detalls. Ara encara està per lligar-ho del tot. Confidencialitat de moment.

Accés de l'autor

Nom d'usuari
Clau
Recorda'm

Categories

Visites al bloc

VISITES AL LLISTAT PRINCIPAL
  • Avui: 17 visites
  • Aquesta setmana: 1878 visites
  • Aquest mes: 8378 visites
  • Des de l'inici: 122879 visites

Arxiu

« Agost 2008 »
dl dt dc dj dv ds dg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Últims 40 canvis

Notícies VilaWeb

Breu Agenda Cultural
Rss de: LA MALLA

Des del Racó Català
Rss de: RACÓ CATALÀ

Reus al dia
Rss de: REUS DIGITAL

Tot sobre els Castells
Rss de: FALQUES

RSS 2.0 RSS Comentaris
MÉSVilaWeb és una producció de Partal, Maresma & Associats